Bagaimana nak dapatkan wajah bersih dari jeragat?

Kredit kepada N (anakkuwira.com)

Baru sahaja keluar artikel dalam majalah i-sihat bertajuk 'Hadiah untuk kulit cantik' yang memaparkan vitamin E Shaklee.
Juga ingin umi kongsikan pengalaman Norita yang sangat mengambil berat penjagaan kulit wajah, memang kulitnya putih berseri, umi salin semula di sini sebagai perkongsian.  Jom baca !


Dulu saya selalu terfikir betapa ramainya orang sanggup mengeluarkan belanja yang besar untuk dapatkan kulit yang cantik dengan mencuba segala macam krim yang berada dalam pasaran.

Saya cuma tahu vitamin E , vitamin C dan B Complex adalah antara vitamin yang penting untuk dapatkan kulit yang cantik selain perlunya ESP untuk kulit yang lebih halus dan mulus.

Tetapi setelah 11 tahun dalam Shaklee, saya baru benar-benar jatuh cinta dengan GLA.

Ditambah baru ini saya pulang beraya dan berpeluang berjumpa adik beradik saya....salah seorang mereka baru menjalani pembedahan membuang hempedu. Maka antara vitamin yang saya bekalkan kepada beliau adalah GLA serta vitamin lain dan panduan yang betul pengambilan setiap vitamin.

Tujuan saya bekalkan GLA ialah agar ia membantu menstabilkan hormon adik saya terutama selepas kehilangan hempedu akibat adanya batu kecil. Selepas sebulan mengambil semua vitamin yang saya sarankan, paling jelas kelihatan ialah kulit wajah adik saya yang sebelum ini bertompok akibat jeragat atau bintik-bintik cokelat kini sudah tiada lagi. Muka adik saya kelihatan bersih dan berseri. Beliau yang dulu tidak rajin nak makan vitamin kini menjadi pengamal tegar vitamin Shaklee.

Saya dan suami kini sangat menyukai GLA selain tujuan utama kami mengamalkannya untuk membakar lemak semasa kita berehat ( tidur) kini ia lebih dari itu.


Bagi ibu-ibu yang mengalami masalah jeragat terutama selepas melahirkan anak, maka saya galakkan anda amalkan GLA Shaklee, ia membantu menstabilkan semula hormon anda dan insyaALLAH tiada lagi jeragat!

Walaupun ianya bukan lah masalah kulit yang kritikal tetapi kehadirannya membuatkan kulit kelihatan tidak sihat selain menjejaskan keyakinan diri individu.




Kesan cepat atau lambat menghilangkan jeragat adalah bergantung kepada cara anda mengamalkannya. Untuk konsultasi lebih lanjut sekiranya anda adalah customer yang membeli GLA dari saya, akan saya kongsikan jadual makan yang lebih lanjut bagaimana nak dapatkan kult wajah yang cantik dalam masa 14 hari!!!


Hubungi umi melalui emel norasiah99@gmail.com atau SMS ke 013-3623889 untuk tips dan harga istimewa!

Comments

armouris said…
info tentang jeragat di SIHAT SELALU - Melasma Punca Tompok Hitam di Muka