Kulit berseri selepas amalkan set D -pengalaman Nadia

Semua orang terutamanya wanita inginkan kulit muka yang mulus, gebu, licin.  Selain daripada penjagaan luaran iaitu menggunakan pencuci muka, toner, pelembap dan sebagainya, penjagaan dalaman juga sangat penting malah akan berkekalan.

Sangat teruja membaca testimoni di blog MommyLyna, testimoni oleh seorang pengguna set D skincare.  Jom kita baca! Umi salin semula di sini untuk tatapan semua.

kredit kepada MommyLyna
Saya terima email Nadia pada satu pagi, dan amat mengejutkan saya. Kenapa? Sebab saya belum pernah tengok gambar sebelum dan selepas.. selain dari set penyusuan yang mana perubahan pada susu ibu dari segi warna dan kuantiti selepas mengambil set breastfeeding Shaklee ni. Tapi pada wajah saya tak pernah tengok.
Adakah set skincare Shaklee ni boleh menghilangkan parut jerawat? Jeng jeng jeng… mari kita tengok pengalaman beliau.
Email dari Nadia (tanpa edit) :
———————
Gambar ni nadia saje nk tunjuk kat akak. Gambar sebelum nadia amik setD dan slps amik setD..sebelum amik tu,muka mmg da berparut,berparut je nadia blh tahan lagi,jerawat naik tak henti2..tak cukup dgn tu,muka nadia jadi kusam,jadi makin gelap..mmg malu sgt2..mase tu tak kisah sgt,sbb nadia tgh praktikal,tapi bile da nk bukak sem baru,ase segan nk p blaja ngan keadaan muka camni..hilang keyakinan diri..usha2 dlm internet,jmpe la blog akak sal Shaklee ni..amik risiko nak try mkn vtamin ni..hehehe..doktor ckp ok,dia ssuai utk vtamin tmbhan..tu berani order ngan akak..bln7 2011 nadia try SETD ni,Alhamdulillah,walaupun awal2 pengambilan,jerawat nadia naik bertambah banyak,tapi dia beransur2 hilang..parut pun da kurang,xde bintik2 hitam dah..sekarang ni nadia da blh mkn mknan laut dah,xperlu isau tkt jerawat naik..gambar terbaru nadia ni,hsl pngambilan vtamin setD..xperlu edit2 dah..sbb parut da kurang..hehe..i’Allah nadia akn trs amalkan pngambilan vtamin ni
———————–
Nak tengok gambar beliau?
Ini dia
testimonial set kecantikan kulit
Masya-Allah, sangat obvius kan perubahannya. Kalau nak kata pencahayaan, no 1 dengan no 2 tu lebih kurang je cahayanya.
Alhamdulillah,syukur pada-Nya dengan kurniaan ini.
Saya juga ada terima beberapa feedback dari pengguna set B (tanpa vitamin E). Saya dapat SMS macam ni:

“Lyna, kenapa ramai orang puji saya makin berseri dan nampak muda. Vitamin ni untuk awet muda ke?”

Malah, downline saya yang baru menjadi ahli Shaklee memberitahu kawan2 di pejabat ramai yang perasan wajahnya semakin merah macam pakai blusher. Ye lah, kalau tak kusam je kan.
Khas buat wanita yang nak sentiasa nampak cantik dan ibu-ibu kira menyusu atau tidak, sempena kegembiraan Nadia ni saya sediakan hadiah menarik bersama trialpack dan fullpack set D (skin care/kulit cantik). Cepat2 dapatkannya sementara stok masih ada! Hubungi umi segera di 013-3623889 atau emel ke norasiah99@gmail.com

Comments