Rasa lain macam bila lapar?

Dulu saya memang tak daya kalau tak makan nasi, rasa longlai semacan je.  Perut Melayu agaknya kena makan nasi tiap hari.  Kadang memang tak dapat nak elak,terpaksa skip makan nasi. Bukan sebab nak diet tapi masa yang amat mencemburuiku huhu..


Sarapan pagi merupakan meal wajib saya, sangat perlu!  Cuma kadang agak kelam kabut,tak dapat nak duduk menikmati sarapan dengan tenang.  Nak uruskan anak-anak ke tadika,nak bersiap pergi kerja. Walaupun saya dah siapkan sarapan dan hidangan lunch sebelum keluar, tapi nak duduk makan dengan tenang tu yang agak sulit kebelakangan ni.


Apa penyelesaian saya?  Syukurlah saya temui ESP yang sangat sedap dan mengenyangkan ni.  Bukan sahaja rasa bertenaga,kenyang lebih lama, malah membantu saya dalam penyusuan anak.  Memang susu ketara lebih pekat dan banyak.  Malah yang paling saya suka; berat badan saya makin menurun sekarang ni!  Wahh seronoknya!


Jom cuba!

Jika rasa lain macam bila lapar, makanlah snicker, ehh minumlah ESP!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Comments