Bukan sahaja kuruskan badan, badan rasa cergas, susu lebih banyak!

Apa khabar semua pembaca yang dihormati? Alhamdulillah di atas kurniaan nikmat Allah, yang masih memberikan kita ruang untuk hidup dan menabur bakti di muka bumi ini.  InsyaAllah saya nak kongsikan satu lagi testimoni dari ibu menyusu yang juga mengambil set untuk kurus.  Ibu menyusu sebenarnya boleh dapatkan semula berat badan asal dengan meneruskan penyusuan, tapi kadang kala proses pembakaran lemak berlaku dengan perlahan. Jadi ibu-ibu tak dapat rasa perubahan tersebut.  Oleh itu elok juga kita amalkan set kurus ni, ia bukan sahaja dapat bantu ibu-ibu kembalikan bentuk dan berat badan ideal tapi juga berfaedah untuk penyusuan.  Owh..tak mahu cerita panjang, jom baca emel customer ni!

kredit
Salam Kak Sherry...
Nak share cerita dgn akak ni... Tak sabar2 nak drop email ke akak..hehehhehe.. Hari tu kan saya beli set Shaklee dgn akak kan.. Set utk menyusu n diet sekali.. N saya memang betol2 puas hati lah dgn produk Shaklee ni.. Bila saya consume ESP..Memang susu saya byk giler....sekali pump je dpt lebih dr 5 oz..tu baru sebelah. blom due2 belah lagi tu...mesti pump tiap 2 ke 3 jam sehari smpilah skrg ni..Alhamdulillah stok susu utk baby pon byk..Rezeki kali ni tak putus lagi..
Yang keduanye yg saya perasan badan rasa cergas je..tak cepat penat, tak mudah lesu...maybe saya amalkan makan vitamin Shaklee yg akak suggestkan tu.. Memang membantu saya utk sentiasa aktif dan rasa segar je sepanjang hari..Maklumlah ada anak kecik selalu jaga malam..
Dan yang ketiganye pulak mestilah berat badan turun..Yang ni memang saya sgt puas hati... Saya lebih kurus berbanding bersalinkan anak pertama dulu.. Sebelum mengandung anak kedua ni berat saya memang tak boleh nak berubah dah..sentiasa 77kg...3 kg lagi nk bergerak ke 80..Seram tol time tu...diet tak menjadi..mcm2 produk dh saya cube tapi entahlah...mungkin belom jumpa yg mujarab.. pastu mengandung anak kedua sampilah 9bln kandugan...berat saya jadi 85kg.. Time tu dok terfikir boleh ke berat bdn ni berkurang or statik je makin bertambah..hehehehehe... Time pantang memang saya pantang betul..sampailah saya beli Shaklee dgn akak.. Saya tak sedar perubahan berat tapi org sekeliling yang mula perasan dan tegur..

Lepas sebulan berpantang pergi klinik..n timbang berat..wahhh....berat dh trn 73.4kg lah.. ni kira pencapaian yg bagus ni... saya tak nak suka sgt...kang takut leka..berat naik balik..hehehehehe...sampailah saya habis pantang 44 hari saya tak timbang lagi.. Sampailah semalam hari ke 59 saya pergi shopping mall..teringin sgt nak tahu berat bdn terkini..yelah nak tahu jugak berat saya ni bertambah ke berkurang... Akak nak tahu...berat saya turun lagi.. Sekarang berat saya 70.4kg.. Mcm tak caya je... sikit lagi mahu ke angka 6..yg tu kalau cecah ke angka 6+ kg memang saya buat puasa sunat syukurlah kak...mau taknye..saya dh lama tak rasa berat berkurang ni.. Saya target nk dpt berat 68 kg..berat sblm kahwin dulu 65kg..seb saya ni berangka besar... Saya pon rasa badan rasa ringan je.. Paha yang mcm batang pokok kelapa dulu pon dh makin kecik.. The best part yang paling saya suke...saya dapat sarungkan balik seluar jeans Levi's yg dah lama terperap dlm stor tu..seb tak leh masuk..skrg ni boleh la melaram balik..hehehehe..

Saya tak diet ape pun seb saya masih fully BF kan baby... apa yang saya buat..Saya tetap mkn 3 kali sehari..saya mkn vitamin Shaklee ikut aturan yg Kak Cherry bagi.. Makn Lecithin pas sarapan n lunch..n saya memang byk minum air kosong... So far memang saya berpuas hati dgn produk Shaklee ni.. n nak oder lagi Lecithin n Ostemetrix dgn akak.. :)


Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

Comments