Persediaan ibu menyusu menghadapi bulan Ramadhan

Bulan Ramadan al-Mubarak bakal menjelang tak sampai sebulan pun lagi... Wahh gigih ibu-ibu menyusu duk kumpul stok sekarang nih!
Memang kena buat stok awal-awal supaya tak kalut di kemudian hari. Macamana nak pastikan ibu-ibu mendapat nutrien secukupnya, badan bertenaga, dapat berpuasa dengan bertenaga tanpa menjejaskan bekalan susu untuk anak?

Seperti mana yang kita maklum, bulan puasa nanti ibu-ibu berkemungkinan akan mengalami susu merudum atau merosot. Jadi apa persediaan ibu-ibu untuk menghadapi bulan Ramadhan nanti?

Saya amalkan Mighty Tripple Gems untuk pastikan saya kekal cergas walau berpuasa, disamping badan tak melepek letih dan dapat pastikan bekalan susu mencukupi untuk anak saya. Alhamdulillah pengalaman Ramadhan tahun lepas saya berjaya bekalkan susu untuk anak dan juga buat stok seperti biasa masih kekal 20-25 oz sehari walaupun berpuasa penuh!

mighty 3 gems
  
 Apa dia Mighty Tripple Gems
Terdiri daripada 3 produk iaitu Mealshakes, ESP dan Performance Drink.  Ketiga-tiga produk ini berperanan membekalkan nutrien dan keperluan harian tubuh agar terus bertenaga dan cergas.
Mighty tripple Gems ini boleh diambil serentak ketika bersahur dan juga ketika berbuka.  Saya campurkan ketiga-tiga sekali dalam satu bancuhan, sedap sungguh rasa vanila berkrim!

Hubungi saya untuk maklumat lanjut!

Comments