Keistimewaan Jadi Ahli Shaklee

Atas permintaan seseorang, saya kongsikan di sini kisah dan pengalaman saya menjadi Ahli Shaklee. Ya bisnes MLM Shaklee ni sebenarnya tak pernah terlintas pun di hati saya untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee.  Apatah lagi saya sangat anti dan allergik dengan nama MLM iaitu multi level marketing ni.
 
Bermula dengan hasrat mencari supplement tambah susu bagi tujuan menyusukan 2 anak serentak. Imran dan Naufal. Walaupun saya berpengalaman menyusukan 7 orang anak bersama 4 orang anak susuan sebelum ini, kali ini situasi agak berbeza. Dengan menyusukan Imran dan Naufal serentak, sudah pasti saya memerlukan 'milkbooster' yang lebih power, yang lebih pantas, lebih mudah dan menjimatkan masa.
 
Saya dah tak larat nak masak sup lobak putih, tekak ni dah tak boleh terima pil halba apatah lagi rempah halba. Saya mahukan sesuatu yang lebih mudah, lebih senang malah lebih sedap!  Bukan itu sahaja, sebagai ibu dengan 8orang anak; saya perlukan lebih stamina!
 
Bermulalah pencarian saya hingga dipertemukan dengan set penyusuan Shaklee melalui 'pakcik google'. Memang tak percaya bila baca testimoni pengguna set penyusuan ni, ishh...tipu je ni kut. Tapi tak mengapa, tak rugi pun nak cuba kan? Alhamdulillah...syukur ya Allah memang set penyusuan Shaklee adalah 'milkbooster' terbaik yang pernah saya amalkan!
Ehh..dah melalut pulak...lari dari tujuan asal. Sebenarnya tadi nak cerita tentang Keistimewaan Jadi Ahli Shaklee. Ye lah kan...alang-alang saya dah suka dan puas hati dengan produk Shaklee, kawan-kawan di ofis dan kawan adik pun nak tahu rahsia saya menyusukan anak; maka saya pun mendaftar sebagai Ahli Shaklee.
 
Dengan maksud untuk beli makan sendiri dan kongsi bersama keluarga. Alhamdulillah perkongsian kebaikan produk Shaklee ini mendapat sambutan kawan-kawan dan keluarga. Semakin ramai yang order produk Shaklee melalui saya. Bermula dengan bonus pertama RM22.50 seterusnya meningkat kepada RM300 dan seterusnya makin meningkat saban bulan. Sehingga sekarang saya merasa bonus Shaklee lebih dari 4 angka! InsyaAllah sedang meningkat kepada bonus 5 angka tak lama lagi!
 
Shaklee menawarkan 3C iaitu cash, car dan convention. Banyak lagi Keistimewaan Jadi Ahli Shaklee ni, lain kali saya cerita lagi. Nak tau bagaimana saya menjana pendapatan sampingan 4angka ni? InsyaAllah bersambung dalam entry akan datang!
Ni 'kedai' saya di rumah dan saya uruskan Bisnes secara Online sahaja. Kami mempunyai kumpulan sokongan yang kuat dan kelas 'coaching' tersendiri.  Dengan perkembangan teknologi komunikasi dan kemudahan Internet, kini bisnes menjadi lebih mudah dengan Bisnes Online sahaja.
 
Nak sertai kumpulan bisnes saya? Hubungi saya melalui emel norasiah99@gmail.com atau SMS/WhatApp di 0133623889.
'Kedai' Shaklee saya
Saya sendiri allergik dengan MLM jenis 'head hunting' dan menipu, apa lagi jika MLM yang memerlukan pelburan bermodal besar.  Dengan Shaklee anda tak perlu modal yang besar. Cukup dengan RM75 (semenanjung) atau RM85 (Sabah/Sarawak) anda akan layak menjadi Ahli Shaklee seumur hidup.  Nak berjaya dalam bisnes Shaklee? Saya ada formulanya!  Hubungi saya untuk maklumat lanjut. 

Comments